- 30.04.2024 Cijene nafte na 88 dolara, trgovce brine potražnja
- 29.04.2024 ZSE DANAS: Crobexi crveni na početku tjedna, promet skroman
- 29.04.2024 TJEDNI PREGLED: Tjedan obilježili fondovi s pozitivnim rezul...
- 30.04.2024 Span Grupa u prvom tromjesečju s 31 posto nižom neto dobiti
- 29.04.2024 Britanski naftni div zarađuje milijardu dolara na trgovini u...
- 25.04.2024 PRIPAJANJE: HPB Kratkoročni obveznički EUR pripojen HPB Kratkoročnom obvezničkom fondu
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 22.04.2024 Fond Eurizon HR Equity dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 12.04.2024 PRIPAJANJE: Fond InterCapital Conservative Balanced pripojen je fondu InterCapital Balanced
- 30.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 29.04.2024. - OTP Invest
- 26.04.2024 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - ožujak 2024.
- 24.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 22.04.2024. - OTP Invest
- 22.04.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXVI
- 16.04.2024 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - ožujak 2024.
- 03.05.2024 Mirovinski fondovi - U plusu svi Mirexi
- 02.05.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi crveni
- 30.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi rasli
- 30.04.2024 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali fondovi s rastom vrijednosti udjela
- 29.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u plusu
- 03.05.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni gubitak, Atlantic najlikvidniji
- 03.05.2024 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, promet skroman
- 03.05.2024 Zabrinutost za potražnju zadržala cijene nafte ispod 84 dolara
- 03.05.2024 ZSE INTRADAY: Crobexi blago porasli uz skroman promet
- 03.05.2024 EU tržišta OTVARANJE: Tehnološki sektor potaknuo rast burzi
- 03.05.2024 PPD lani ostvario 30,4 milijuna eura neto dobiti
- 03.05.2024 Intesa sa znatno većim prihodom u prvom tromjesečju
- 03.05.2024 Gazprom zaključio 2023. s neto gubitkom
- 02.05.2024 Hrvatska pošta u 2023. s neto dobiti od 13,6 milijuna eura
- 02.05.2024 Oštar pad prihoda danskog brodara Maerska u prvom tromjesečju
- 03.05.2024 Cijene hrane blago porasle u travnju
- 03.05.2024 Hanfa ponovo upozorava na pojavu lažnih dopisa u njezino ime
- 03.05.2024 Infobip i Nokia najavili partnerstvo za brži razvoj telekomunikacijskih aplikacija
- 03.05.2024 Potražnja za radom manja za 5,4 posto na godišnjoj razini
- 02.05.2024 Više od 560 tisuća potrošača dogovorilo dopušteno prekoračenje po tekućem računu
IVAN ARTUKOVIĆObjavljeno: 15.12.2015
S njemačkim Intersnackom Franck postaje lider na tržištima Adria regije
Podijeli sadržaj: | ||||
Član Uprave Francka Ivan Artuković govori o najnovijem poslovnom pothvatu kompanije, osnivanju joint venture tvrtke Adria Snack Company, planovima, regionalnom pozicioniranju i inovacijama. Ovo je partnerstvo uspješna kombinacija Franckovih stručnih znanja o preferencijama regionalnih potrošača, hrvatske proizvodnje, domaćih sirovina i distribucije te Intersnackovog iskustva i kompetencija u snack poslovanju na europskom tržištu. Naše projekcije govore da će novoosnovana kompanija rasti brže od cjelokupnog snack tržišta u regiji, kaže Ivan Artuković, član Uprave Francka za lanac opskrbe, koji je ovih dana dugogodišnju suradnju s njemačkim Intersnackom okrunio strateškom "joint venture" tvrtkom Adria Snack Company.
Zna li se da je Intersnack vodeći proizvođač grickalica u Europi i vlasnik poznatih brendova Chio, Funny-Frisch, Pom-Bar i Kelly, koji mu godišnje donose oko 2,4 milijarde eura prihoda, a Franck s Čipi Čipsom, Kroki Kroketom i Tip Topom neprikosnoveni hrvatski lider i među vodećima u regiji, reklo bi se da je udruženim kompanijama u kategoriji snacka u budućnosti samo nebo granica. S Ivanom Artukovićem razgovaramo o daljim planovima Francka i kćerinskog mu Adria Snacka koji u Hrvatskoj trenutačno u svim asortimanima zauzimaju čak 130 kilometara polica trgovina u maloprodaji.
Zašto se Franck odlučio na zajedničku kompaniju s Intersnackom?
U snacku smo odavno prerasli lokalno tržište i potrebna nam je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Stoga smo prošle godine pristupili Intersnacku i inicirali pokretanje nove kompanije Adria Snack Company d.o.o., u kojoj Franck drži većinski vlasnički udjel. Zajednički postavljamo čvrste temelje dugoročne strategije koja uključuje konsolidaciju, daljnji razvoj i jače širenje našeg snack poslovanja te, u konačnici, preuzimanje liderske pozicije u snacku na tržištima Adria regije.
Kako ćete to postići?
Imamo konkretne planove nastupa od izgradnje i upravljanja brendovima do obogaćivanja asortimana koja će kreirati najveću vrijednost na polici snacka, veće vidljivosti naših brendova kao i dostupnosti naših proizvoda potrošačima u svim zemljama regije. Poseban naglasak stavljamo na proizvodne i tehnološke inovacije te ulazak u nove kategorije poput "baked" snacka. Zbog toga smo okupili tim iskusnih ljudi, specijaliziranih upravo za snack biznis.
Koja tržišta će pokrivati Adria Snack?
Nova kompanija preuzima upravljanje cjelokupnim snack poslovanjem oba partnera na tržištima u Adria regiji. U prvoj fazi cilj nam je rast tržišta u Hrvatskoj, BiH i Kosovu, a potom i u ostatku regije. U sklopu ovoga partnerstva, Franck od 1. siječnja iduće godine preuzima distribuciju Intersnackovih brendova što znači da će biti odgovoran za distribuciju cjelokupnog portfelja Adria Snack Company d.o.o. za hrvatsko tržište, u BiH će to biti današnji Franckov partner, Franck trgovina, dok će distribuciju za ostala tržišta voditi odabrani partneri na svakom pojedinom tržištu.
Što će biti s proizvodnjom u Hrvatskoj?
Proizvodnja našeg asortimana ostaje u našem zagrebačkom pogonu te u tvornici u Hercegovcu kod Bjelovara gdje spremamo zajedničke investicije u širenje proizvodnih kapaciteta i modernizaciju proizvodnje. Čipi Čips je brend koji se u potpunosti radi od domaćeg krumpira. S kooperantima s područja Bjelovara uspješno surađujemo još od 70-tih godina prošlog stoljeća. Ponosni što smo sa čipsom potpuno vertikalno integrirani.
Bojite li se da ćete si u Adria Snacku međusobno konkurirati?
Svaki naš proizvod bit će orijentiran na određenu skupinu potrošača. Chio će imati jasnu strategiju u višem cjenovnom razredu, Čipi Čips u srednjem, a u nižem će biti privatne robne marke koje su veliki udio u kategoriji snacka.
Kakvi su trenutačni udjeli Francka i Intersnacka na ovim prostorima?
U Hrvatskoj Adria Snack Company sa svojim brendovima količinski i vrijednosno drži 23% ukupnog tržišta snacka te gotovo 45% tržišta čipsa, a ako u obzir uzmemo i proizvodnju privatnih marki više od 60% po čemu smo uvjerljivi lider. Čipi Čips količinski i vrijednosno je uvjerljivo najjači brend čipsa na tržištu, a uzevši u obzir sve naše brendove u čipsu, vrijednosno daleko nadmašujemo ukupnu realizaciju čipsa svih privatnih marki kao najzastupljenijeg segmenta u ovoj kategoriji na tržištu. Unatoč značajnoj dinamici na tržištu i vrlo aktivnoj konkurenciji u čipsu, u trećem kvartalu ove godine s Čipi Čipsom smo zabilježili porast i najveći tržišni udio unatrag nekoliko godina - volumno 26%, a vrijednosno 29%.
Primjećuje se da posljednjih godina, unatoč gospodarskoj krizi, u Francku pušu novi, inovativni vjetrovi? Što se događa?
Pozitivni pomaci vide se u svakom od naših poslovnih područja. Uz snack, fokus našeg plana su topli napitci, te odlučan pristup u poslovanju kojim ćemo osigurati značajan iskorak i daljnji razvoj u ovome segmentu. U kategoriji kava i čajeva u zadnjih nekoliko godina intenzivirali smo aktivnosti na izvoznim tržištima regije. Prostor za napredovanje i razvoj apsolutno vidimo u regionalizaciji poslovanja, kako u kategoriji snacka, tako i u kategoriji toplih napitaka.
Puno se i ulagalo...
U ovoj godini završen je investicijski ciklus u vrijednosti od 40 milijuna kuna, veliki dio u modernizaciju, robotizaciju i dizanje proizvodne učinkovitosti. Riječ je o rekonstrukciji pogona čajeva čime u budućnosti osiguravamo maksimalnu konkurentnost. S ovim ulaganjem, Franck je dobio najmoderniji i tehnološki najnapredniji pogon za proizvodnju čajeva u ovome dijelu Europe. Uložili smo i u dodatnu automatizaciju u pogonu kave čime smo još podigli ljestvicu proizvodne izvrsnosti, a radimo i na uvođenju halal, košer te IFS certifikata.
Kako vidite Franck za pet do deset godina?
Vidim ga kao fleksibilnu, efikasnu, fokusiranu kompaniju u svim svojim kategorijama. Mi nemamo problema s identitetom, znamo tko smo, što smo i kuda idemo. S jedne strane bit ćemo lider u toplim napicima kroz retail te u HoReCa kanalu gdje smo prisutni s velikim iskustvom i ulaganjima, a s druge strane u snackovima kroz Adria Snack Company. Naša glavna odrednica je kvaliteta, to je ono što potrošač hoće i tu se ne smiju raditi kompromisi.
Zna li se da je Intersnack vodeći proizvođač grickalica u Europi i vlasnik poznatih brendova Chio, Funny-Frisch, Pom-Bar i Kelly, koji mu godišnje donose oko 2,4 milijarde eura prihoda, a Franck s Čipi Čipsom, Kroki Kroketom i Tip Topom neprikosnoveni hrvatski lider i među vodećima u regiji, reklo bi se da je udruženim kompanijama u kategoriji snacka u budućnosti samo nebo granica. S Ivanom Artukovićem razgovaramo o daljim planovima Francka i kćerinskog mu Adria Snacka koji u Hrvatskoj trenutačno u svim asortimanima zauzimaju čak 130 kilometara polica trgovina u maloprodaji.
Zašto se Franck odlučio na zajedničku kompaniju s Intersnackom?
U snacku smo odavno prerasli lokalno tržište i potrebna nam je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Stoga smo prošle godine pristupili Intersnacku i inicirali pokretanje nove kompanije Adria Snack Company d.o.o., u kojoj Franck drži većinski vlasnički udjel. Zajednički postavljamo čvrste temelje dugoročne strategije koja uključuje konsolidaciju, daljnji razvoj i jače širenje našeg snack poslovanja te, u konačnici, preuzimanje liderske pozicije u snacku na tržištima Adria regije.
Kako ćete to postići?
Imamo konkretne planove nastupa od izgradnje i upravljanja brendovima do obogaćivanja asortimana koja će kreirati najveću vrijednost na polici snacka, veće vidljivosti naših brendova kao i dostupnosti naših proizvoda potrošačima u svim zemljama regije. Poseban naglasak stavljamo na proizvodne i tehnološke inovacije te ulazak u nove kategorije poput "baked" snacka. Zbog toga smo okupili tim iskusnih ljudi, specijaliziranih upravo za snack biznis.
Koja tržišta će pokrivati Adria Snack?
Nova kompanija preuzima upravljanje cjelokupnim snack poslovanjem oba partnera na tržištima u Adria regiji. U prvoj fazi cilj nam je rast tržišta u Hrvatskoj, BiH i Kosovu, a potom i u ostatku regije. U sklopu ovoga partnerstva, Franck od 1. siječnja iduće godine preuzima distribuciju Intersnackovih brendova što znači da će biti odgovoran za distribuciju cjelokupnog portfelja Adria Snack Company d.o.o. za hrvatsko tržište, u BiH će to biti današnji Franckov partner, Franck trgovina, dok će distribuciju za ostala tržišta voditi odabrani partneri na svakom pojedinom tržištu.
Što će biti s proizvodnjom u Hrvatskoj?
Proizvodnja našeg asortimana ostaje u našem zagrebačkom pogonu te u tvornici u Hercegovcu kod Bjelovara gdje spremamo zajedničke investicije u širenje proizvodnih kapaciteta i modernizaciju proizvodnje. Čipi Čips je brend koji se u potpunosti radi od domaćeg krumpira. S kooperantima s područja Bjelovara uspješno surađujemo još od 70-tih godina prošlog stoljeća. Ponosni što smo sa čipsom potpuno vertikalno integrirani.
Bojite li se da ćete si u Adria Snacku međusobno konkurirati?
Svaki naš proizvod bit će orijentiran na određenu skupinu potrošača. Chio će imati jasnu strategiju u višem cjenovnom razredu, Čipi Čips u srednjem, a u nižem će biti privatne robne marke koje su veliki udio u kategoriji snacka.
Kakvi su trenutačni udjeli Francka i Intersnacka na ovim prostorima?
U Hrvatskoj Adria Snack Company sa svojim brendovima količinski i vrijednosno drži 23% ukupnog tržišta snacka te gotovo 45% tržišta čipsa, a ako u obzir uzmemo i proizvodnju privatnih marki više od 60% po čemu smo uvjerljivi lider. Čipi Čips količinski i vrijednosno je uvjerljivo najjači brend čipsa na tržištu, a uzevši u obzir sve naše brendove u čipsu, vrijednosno daleko nadmašujemo ukupnu realizaciju čipsa svih privatnih marki kao najzastupljenijeg segmenta u ovoj kategoriji na tržištu. Unatoč značajnoj dinamici na tržištu i vrlo aktivnoj konkurenciji u čipsu, u trećem kvartalu ove godine s Čipi Čipsom smo zabilježili porast i najveći tržišni udio unatrag nekoliko godina - volumno 26%, a vrijednosno 29%.
Primjećuje se da posljednjih godina, unatoč gospodarskoj krizi, u Francku pušu novi, inovativni vjetrovi? Što se događa?
Pozitivni pomaci vide se u svakom od naših poslovnih područja. Uz snack, fokus našeg plana su topli napitci, te odlučan pristup u poslovanju kojim ćemo osigurati značajan iskorak i daljnji razvoj u ovome segmentu. U kategoriji kava i čajeva u zadnjih nekoliko godina intenzivirali smo aktivnosti na izvoznim tržištima regije. Prostor za napredovanje i razvoj apsolutno vidimo u regionalizaciji poslovanja, kako u kategoriji snacka, tako i u kategoriji toplih napitaka.
Puno se i ulagalo...
U ovoj godini završen je investicijski ciklus u vrijednosti od 40 milijuna kuna, veliki dio u modernizaciju, robotizaciju i dizanje proizvodne učinkovitosti. Riječ je o rekonstrukciji pogona čajeva čime u budućnosti osiguravamo maksimalnu konkurentnost. S ovim ulaganjem, Franck je dobio najmoderniji i tehnološki najnapredniji pogon za proizvodnju čajeva u ovome dijelu Europe. Uložili smo i u dodatnu automatizaciju u pogonu kave čime smo još podigli ljestvicu proizvodne izvrsnosti, a radimo i na uvođenju halal, košer te IFS certifikata.
Kako vidite Franck za pet do deset godina?
Vidim ga kao fleksibilnu, efikasnu, fokusiranu kompaniju u svim svojim kategorijama. Mi nemamo problema s identitetom, znamo tko smo, što smo i kuda idemo. S jedne strane bit ćemo lider u toplim napicima kroz retail te u HoReCa kanalu gdje smo prisutni s velikim iskustvom i ulaganjima, a s druge strane u snackovima kroz Adria Snack Company. Naša glavna odrednica je kvaliteta, to je ono što potrošač hoće i tu se ne smiju raditi kompromisi.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 30.04.2024 Cijene nafte na 88 dolara, trgovce brine potražnja
- 29.04.2024 ZSE DANAS: Crobexi crveni na početku tjedna, promet skroman
- 29.04.2024 TJEDNI PREGLED: Tjedan obilježili fondovi s pozitivnim rezul...
- 30.04.2024 Span Grupa u prvom tromjesečju s 31 posto nižom neto dobiti
- 29.04.2024 Britanski naftni div zarađuje milijardu dolara na trgovini u...
- 25.04.2024 PRIPAJANJE: HPB Kratkoročni obveznički EUR pripojen HPB Kratkoročnom obvezničkom fondu
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 22.04.2024 Fond Eurizon HR Equity dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 12.04.2024 PRIPAJANJE: Fond InterCapital Conservative Balanced pripojen je fondu InterCapital Balanced
- 30.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 29.04.2024. - OTP Invest
- 26.04.2024 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - ožujak 2024.
- 24.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 22.04.2024. - OTP Invest
- 22.04.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXVI
- 16.04.2024 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - ožujak 2024.
- 03.05.2024 Mirovinski fondovi - U plusu svi Mirexi
- 02.05.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi crveni
- 30.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi rasli
- 30.04.2024 MIROVINCI TJEDNO: Prevladali fondovi s rastom vrijednosti udjela
- 29.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u plusu
- 03.05.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni gubitak, Atlantic najlikvidniji
- 03.05.2024 ZSE DANAS: Crobexi i danas u plusu, promet skroman
- 03.05.2024 Zabrinutost za potražnju zadržala cijene nafte ispod 84 dolara
- 03.05.2024 ZSE INTRADAY: Crobexi blago porasli uz skroman promet
- 03.05.2024 EU tržišta OTVARANJE: Tehnološki sektor potaknuo rast burzi
- 03.05.2024 PPD lani ostvario 30,4 milijuna eura neto dobiti
- 03.05.2024 Intesa sa znatno većim prihodom u prvom tromjesečju
- 03.05.2024 Gazprom zaključio 2023. s neto gubitkom
- 02.05.2024 Hrvatska pošta u 2023. s neto dobiti od 13,6 milijuna eura
- 02.05.2024 Oštar pad prihoda danskog brodara Maerska u prvom tromjesečju
- 03.05.2024 Cijene hrane blago porasle u travnju
- 03.05.2024 Hanfa ponovo upozorava na pojavu lažnih dopisa u njezino ime
- 03.05.2024 Infobip i Nokia najavili partnerstvo za brži razvoj telekomunikacijskih aplikacija
- 03.05.2024 Potražnja za radom manja za 5,4 posto na godišnjoj razini
- 02.05.2024 Više od 560 tisuća potrošača dogovorilo dopušteno prekoračenje po tekućem računu
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q1 - 2024)
(koji na 29.03.2024. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Erste Quality Equity | +12,06% | 5 | |||||
InterCapital Global Technology - klasa B | A | +11,60% | 5 | ||||
OTP indeksni | A | +11,36% | 4 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 15.04.2021. do 30.06.2024., zaključno do 24:00.
InterCapital Nova Europa Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade za 2024. godinu.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Dollar Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 03.05. 16:00 | 2814,05 | 1,29 |
0,05 |
|
CROBEX10* | 03.05. 16:00 | 1705,01 | 1,69 |
0,10 |
|
CROBEX10tr* | 03.05. 16:00 | 1861,44 | 1,85 |
0,10 |
|
ADRIAprime* | 03.05. 15:28 | 1903,40 | 11,48 |
0,61 |
|
CROBISTR* | 03.05. 16:31 | 174,0462 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 03.05. 16:31 | 96,5246 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
ATPL | 52,40 € |
-0,38% |
106.393,20 € |
HT | 30,70 € |
0,33% |
82.551,40 € |
ERNT | 203,00 € |
0,00% |
61.825,00 € |
SPAN | 44,40 € |
4,23% |
57.678,00 € |
PLAG | 376,00 € |
-2,08% |
53.236,00 € |
KOEI | 264,00 € |
0,00% |
40.266,00 € |
ADRS | 80,00 € |
-4,76% |
36.378,00 € |
7SLO | 26,67 € |
1,06% |
33.622,12 € |
KRAS | 111,00 € |
-0,89% |
27.186,00 € |
ARNT | 31,40 € |
-1,26% |
25.845,00 € |
Redovni dionički promet: | 738.730,51 € |
Redovni obveznički promet: | 15.000,70 € |
Sveukupni promet: | 753.731,21 € |