NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

EKONOMIJAObjavljeno: 13.10.2010

Da li i Vama 25% turista dolazi putem weba?

9. regionalna konferencija o internetskom marketingu održat će se u Zagrebu, 4.11.2010. u Hypo EXPO centru.

Turizam se kao djelatnost u lijepoj našoj često spominje kao uzdanica ukupnog gospodarskog razvoja. Pa kako i ne bi kada se u posljednje vrijeme čini da je turizam jedino što podiže hrvatsko gospodarstvo iz tmurne magle recesije, nezaposlenosti i sve težeg života. Svjetska banka ovih je dana objavila da je od Hrvatske u regiji Istočne Europe i Središnje Azije gori samo Kirgistan, a u istoj su „kaši“ i Rumunji. Hrvatska bilježi negativan rast, i to od 2%. A gdje bismo bili da nemamo ovakve prirodne ljepote, more i razvedenu obalu? I bi li se turizam također mogao prikazati u ljepšem svijetlu nego što to čini danas?

Veliki potencijali i uzlazni trend uspješnosti – to je situacija danas. No treba biti svjestan da turist danas ne traži samo sunce i more, već i dodatne programe za opuštanje i zabavu. Od 1.185 otoka, grebena i hridi u jadranskom akvatoriju zanemariv je broj onih koji ne privlače turiste, putnike, avanturiste iz cijelog svijeta. Kako bi se ponuda mogla značajnije istaknuti danas se internet pokazao kao odlično mjesto za promociju i prodaju turističkih aranžmana na vodi, na selu, na planini ili u ravnici. Ove godine je Hrvatska turistička zajednica po 1. puta pokrenula pravu online kampanju u koju je uključila i društvene mreže kao što su Facebook, Twitter i YouTube. Za oglašavanje hrvatskog turizma preko interneta ove su godine po prvi puta Ministarstvo turizma i HTZ uložili 38,65 milijuna kuna, kako navodi portal slobodnadalmacija.hr. A upravo ove godine je turistička sezona bila najuspješnija do sada, sa 6% više turističkih noćenja i 3% više dolazaka nego u istom razdoblju lani (tportal.hr).

Svaka tvrtka uključena u turističke aktivnosti može profitirati od kvalitetno sastavljene marketinške strategije na webu, bez obzira radi li se o međunarodnom hotelskom lancu, motelu ili privatnom apartmanskom smještaju. U turizmu distribucijski sustavi temeljeni na web tehnologijama mogu jednostavnije zadovoljiti potrebe klijenata, dati im širi izbor informacija i lakšu mogućnost rezervacije. Web je postao jedna od najvažnijih sastavnica industrije turizma u Europi. Eksplozivan rast online prodaje u turizmu i dalje žurno raste, s rastom tržišta od 20% i 5 milijuna eura unutar EU u razdoblju od 2006. do 2011. godine (prema istraživanju Euromonitor Internationala).

Krešimir Macan, ovogodišnji predavač Web::Strategije 9, ukazuje na važnost weba u turizmu: „Činjenica da skoro svaki 4. gost hotela kojima upravlja Valamar dolazi putem online rezervacija, mnoge je iznenadila, a najviše one koji su se uspavali očekujući da će za njih netko drugi puniti hotele u krizi. Ako nisi top u svojoj online izvedbi, može te stajati jako puno, jer će tvoji konkurenti sa svojim last minute ponudama pokupiti vrhnje.“

Savjete o turističkom oglašavanju na webu saznajte na Web::Strategiji 9 – Oglašavanje je OUT!, od stručnih predavača koji i danas profesionalno rade u web marketingu za turizam.

Prvi dan Web::Strategije, 4.11.2010., održat će se predavanja, a 5.11.2010. održat će se radionica Drumara (u suradnji s Web::Edukacijom). Tamo će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Linkedin i blog.

Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Microsofta, CPP - OnLine knjigovodstva, studia za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim Visoke škole za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, MojPosao, zatim časopisa VIDI i Etarget kontekstualne mreže.

Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI centar, Timgraf Media, Slobodni maseri, Smiješak.hr, OH!, Ožujsko pivo, te Kodak, a vizuale "Oglašavanje je out" izradila je tvrtka iDEA STUDIO. Inspiraciju su našli u mišu, koji izgleda kao kombinacija kompjutorskog i živog miša, i starinskom televizoru. Nagoviješta novu eru oglašavanja koje više nije jednosmjerno. Poruka koju prenose vizualima 9. Web::Strategije je jasna i jednostavna, a to je "klasično oglašavanje je out!"

Dođite do svoje ulaznice što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1.11.2010. Primijenite savjete predavača te iduće sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoje oglašavanje na internetu jer - i Vaša konkurencija dolazi na Web::Strategiju. Registrirajte se prije njih.


NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju Q1 - 2024)(na kraju Q1 - 2024)

(koji na 29.03.2024. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
Erste Quality Equity +12,06%  5
InterCapital Global Technology - klasa B A +11,60%  5
OTP indeksni A +11,36%  4

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,07440 0,00
0,43%
GBP
0,85573 0,00
0,04%
CHF
0,97440 0,00
-0,15%
JPY
164,62000 -1,01
-0,61%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
92,74 €
02.05.2024
0,00%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 03.05. 16:00  2814,05
1,29
0,05
CROBEX10* 03.05. 16:00  1705,01
1,69
0,10
CROBEX10tr* 03.05. 16:00  1861,44
1,85
0,10
ADRIAprime* 03.05. 15:28  1903,40
11,48
0,61
CROBISTR* 03.05. 16:31  174,0462
0,01
0,01
CROBIS* 03.05. 16:31  96,5246
0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:03:37 03.05.2024)
(17:03:37 03.05.2024)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
ATPL
52,40 €
-0,38%
106.393,20 €
HT
30,70 €
0,33%
82.551,40 €
ERNT
203,00 €
0,00%
61.825,00 €
SPAN
44,40 €
4,23%
57.678,00 €
PLAG
376,00 €
-2,08%
53.236,00 €
KOEI
264,00 €
0,00%
40.266,00 €
ADRS
80,00 €
-4,76%
36.378,00 €
7SLO
26,67 €
1,06%
33.622,12 €
KRAS
111,00 €
-0,89%
27.186,00 €
ARNT
31,40 €
-1,26%
25.845,00 €
Redovni dionički promet:   
738.730,51 €
Redovni obveznički promet:   
15.000,70 €
Sveukupni promet:   
753.731,21 €