- 19.04.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni gubitak
- 19.04.2024 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, Atlantic grupa najl...
- 19.04.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u minusu
- 19.04.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze pod pritiskom napetosti na Blisk...
- 19.04.2024 Croatia Airlines obavio prve letove s održivim zrakoplovnim ...
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 22.04.2024 Fond Eurizon HR Equity dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 12.04.2024 PRIPAJANJE: Fond InterCapital Conservative Balanced pripojen je fondu InterCapital Balanced
- 17.01.2024 Oporezivanje kapitalnih dobitaka za 2023. godinu
- 24.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 22.04.2024. - OTP Invest
- 22.04.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXVI
- 16.04.2024 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - ožujak 2024.
- 16.04.2024 Komentar tržišta - ZB Invest - ožujak 2024.
- 16.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 15.04.2024. - OTP Invest
- 23.04.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u plusu
- 23.04.2024 MIROVINCI TJEDNO: Svi fondovi zabilježili pad vrijednosti udjela
- 22.04.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u plusu
- 22.04.2024 TJEDNI PREGLED: Tjedan obilježili fondovi s negativnim rezultatom
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 24.04.2024 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobex oslabio drugi dan zaredom
- 24.04.2024 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 24.04.2024 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 24.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 22.04.2024. - OTP Invest
- 24.04.2024 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta
- 18.04.2024 Nagli pad potražnje za ASML-ovim strojevima za čipove
- 16.04.2024 Oštar pad prihoda Ericssona u prvom tromjesečju
- 12.04.2024 Njemački proizvođač baterija u problemima
- 11.04.2024 EBRD u plusu u 2023.
- 04.04.2024 2023. je bila sva u znaku rasta
- 24.04.2024 sga
- 23.04.2024 Porezna uprava upozorava na lažne poruke o povratu poreza
- 23.04.2024 Appleove isporuke mobitela u Kinu oštro pale u prvom tromjesečju
- 23.04.2024 SAD osigurava opskrbu dozvolom za ′prljavije′ gorivo
- 23.04.2024 Poslovna aktivnost u eurozoni porasla u travnju
JULIUS MEINLObjavljeno: 04.05.2016
Hrvatska nam je jedna od glavnih uzdanica, ulazimo na police vaših trgovina
Podijeli sadržaj: | ||||
Julius Meinl prva je profesionalna pržionica kave u Europi s tradicijom dužom od 155 godina, a ujedno i kompanija koja za Hrvatsku ima velike planove. O čemu je konkretno riječ i zašto je naše tržište u fokusu njihovih planova za Poslovni dnevnik govori predsjednik Uprave Julius Meinla Marcel Löffler.
Povijest tvrtke Julius Meinl zapravo je priča o brendu starom gotovo 155 godina. Od kada ste aktivni na hrvatskom tržištu i kako se vaš posao razvijao kroz godine?
Uspješna priča tvrtke Julius Meinl počinje 1862. godine otvaranjem prodavaonice u centru Beča. Ubrzo nakon toga, Julius Meinl I. razvija, među prvima na svijetu, mehaničku pržionicu kave koja garantira dotad nepoznatu, postojanu, kontinuiranu kvalitetu pržene kave. Danas više od 40.000 klijenata u cijelom svijetu oslanja svoj biznis na odličnu kavu i čaj koje proizvodimo u našim pogonima u Beču i Vicenzi. Na globalnoj smo razini, kao ambasador bečke kulture kavana, među prve tri pozicije u top premium segmentu brandova kave u više od 40 zemalja. U Hrvatskoj je Julius Meinl prisutan od 1905. godine kada smo otvorili prvu prodavaonicu mješovite robe na Jelačićevu trgu. U tom razdoblju smo u Hrvatskoj imali 28 prodavaonica, ali nismo prodavali samo kavu i čaj. Sa 16 dućana te tvornicom kave i čaja u Vodnikovoj ulici, Zagreb je već tada bio centar svih naših aktivnosti za cijelu regiju. Tijekom II. svjetskog rata smo sve izgubili. Početkom ovog stoljeća, u Hrvatskoj ponovno započinjemo s poslovanjem. Ovoga puta ne u ′retailu′, nego u HoReCa sektoru. Godine 2006. smo preuzeli tvrtku Bonfanti i od tada tržišni udjeli kontinuirano rastu. Danas s našim proizvodima i uslugama uslužujemo više od 5000 klijenata.
Kako biste opisali hrvatsko tržište kave u ovom trenutku, što su njegove jake strane, a što nedostaci?
Hrvatska je vrlo zahtjevna zemlja za svakog pržioničara kave. Postoji visoka razina stručnosti u kavi. Jako smo sretni zbog takve situacije, jer je naš brend poznat po visokoj kvaliteti. Povrh toga, ljudi u Hrvatskoj vole kulturu bečkih kavana, vole opušteno uživati u šalici kave. Istodobno je Hrvatska brzorastuće tržište. To je vidljivo prema udjelu Arabice u mješavinama koja je u stalnom porastu. I čaj se razvija vrlo brzo, prelazeći sve više u višu kvalitetu i nove varijante kao ′big bags′ ili ′loose tea′.
Možete li usporediti europsko tržište s našim, kada govorimo o segmentu kave i čaja? Koje su ključne razlike?
Hrvatska je jedna od glavnih uzdanica unutar naše grupacije. Njezino tržište se razvija u pravcu kvalitete. Pridodate li tomu ogroman potencijal i vizibilitet na obali, mogli biste razumjeti zašto smatramo da je jedno od ključnih tržišta za nas. Unatoč uobičajenom načinu razmišljanja, mi Hrvatsku smatramo jednim od najrazvijenijih tržišta kada je kava u pitanju. Ljudi ovdje traže kvalitetu i inovacije, a to je u biti srž našeg biznisa.
Što je s Adriatic regijom? Gdje imate najbolje rezultate i koja tržišta imaju najveći potencijal?
Tržišni smo lideri u zemljama susjedstva - Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Naše pozicije su tamo vrlo slične onoj u Hrvatskoj i još se širimo. Za Srbiju vidimo dosta potencijala u godinama koje slijede.
Jeste li zadovoljni s tržišnim udjelima u Hrvatskoj i kako su se oni razvijali tijekom godina? Kako stojite na ostalim tržištima regije?
Jako smo zadovljni s rezultatima u Hrvatskoj. Naša tvrtka je startala s dva milijuna eura prihoda u 2006. godini, a proteklu smo završili s prometom od gotovo 15 milijuna eura. U Bosni i Hercegovini i Sloveniji naši tržišni udjeli u HoReCa sektoru iznose oko 30 posto, dok je procjena tržišnog udjela u Srbiji na oko 15 posto.
Već ste rekli da na Hrvatsku gledate kao na tržište s iznimnim potencijalom, čuli smo da planirate prodor i u retail sektor. Je li to istina?
Navedeno doista i je jedna interesantna mogućnost, budući da je potražnja za našim proizvodima od strane krajnjih korisnika u konstantnom porastu.
Pa kada možemo očekivati vaše proizvode na policama i koliko prodajnih mjesta planirate imati u početku vašeg debija u maloprodaji?
Uskoro ćemo biti na policama s nekim proizvodima, najprije u Billi i Sparu, našim povijesnim partnerima s austrijskog tržišta.
Koje proizvode ćete ponuditi hrvatskim kupcima?
Ponudit ćemo ekskluzivni raspon mljevene kave i čaja. U jesen planiramo dodatne proizvode, ali u ovom trenutku je prerano o tome govoriti.
Koji su dugoročni i kratkoročni planovi s tim poslovnim potezima? Kakvi tržišni udjeli u ′retailu′ bi vas zadovoljili?
Planiramo nastaviti konsolidiranje naše premium pozicije i daljnje širenje na tržištu, u ′horeca′ i ′retail′ segmentu.
Ima li mjesta za potencijalne akvizicije na hrvatskom tržištu u vremenu koje je pred nama?
Ostvarili smo nekoliko akvizicija u prošlom razdoblju. U načelu mi uvijek tražimo nove mogućnosti. Osiguravajući ih, usklađujemo naš brand i naše tržišne pozicije.
Povijest tvrtke Julius Meinl zapravo je priča o brendu starom gotovo 155 godina. Od kada ste aktivni na hrvatskom tržištu i kako se vaš posao razvijao kroz godine?
Uspješna priča tvrtke Julius Meinl počinje 1862. godine otvaranjem prodavaonice u centru Beča. Ubrzo nakon toga, Julius Meinl I. razvija, među prvima na svijetu, mehaničku pržionicu kave koja garantira dotad nepoznatu, postojanu, kontinuiranu kvalitetu pržene kave. Danas više od 40.000 klijenata u cijelom svijetu oslanja svoj biznis na odličnu kavu i čaj koje proizvodimo u našim pogonima u Beču i Vicenzi. Na globalnoj smo razini, kao ambasador bečke kulture kavana, među prve tri pozicije u top premium segmentu brandova kave u više od 40 zemalja. U Hrvatskoj je Julius Meinl prisutan od 1905. godine kada smo otvorili prvu prodavaonicu mješovite robe na Jelačićevu trgu. U tom razdoblju smo u Hrvatskoj imali 28 prodavaonica, ali nismo prodavali samo kavu i čaj. Sa 16 dućana te tvornicom kave i čaja u Vodnikovoj ulici, Zagreb je već tada bio centar svih naših aktivnosti za cijelu regiju. Tijekom II. svjetskog rata smo sve izgubili. Početkom ovog stoljeća, u Hrvatskoj ponovno započinjemo s poslovanjem. Ovoga puta ne u ′retailu′, nego u HoReCa sektoru. Godine 2006. smo preuzeli tvrtku Bonfanti i od tada tržišni udjeli kontinuirano rastu. Danas s našim proizvodima i uslugama uslužujemo više od 5000 klijenata.
Kako biste opisali hrvatsko tržište kave u ovom trenutku, što su njegove jake strane, a što nedostaci?
Hrvatska je vrlo zahtjevna zemlja za svakog pržioničara kave. Postoji visoka razina stručnosti u kavi. Jako smo sretni zbog takve situacije, jer je naš brend poznat po visokoj kvaliteti. Povrh toga, ljudi u Hrvatskoj vole kulturu bečkih kavana, vole opušteno uživati u šalici kave. Istodobno je Hrvatska brzorastuće tržište. To je vidljivo prema udjelu Arabice u mješavinama koja je u stalnom porastu. I čaj se razvija vrlo brzo, prelazeći sve više u višu kvalitetu i nove varijante kao ′big bags′ ili ′loose tea′.
Možete li usporediti europsko tržište s našim, kada govorimo o segmentu kave i čaja? Koje su ključne razlike?
Hrvatska je jedna od glavnih uzdanica unutar naše grupacije. Njezino tržište se razvija u pravcu kvalitete. Pridodate li tomu ogroman potencijal i vizibilitet na obali, mogli biste razumjeti zašto smatramo da je jedno od ključnih tržišta za nas. Unatoč uobičajenom načinu razmišljanja, mi Hrvatsku smatramo jednim od najrazvijenijih tržišta kada je kava u pitanju. Ljudi ovdje traže kvalitetu i inovacije, a to je u biti srž našeg biznisa.
Što je s Adriatic regijom? Gdje imate najbolje rezultate i koja tržišta imaju najveći potencijal?
Tržišni smo lideri u zemljama susjedstva - Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Naše pozicije su tamo vrlo slične onoj u Hrvatskoj i još se širimo. Za Srbiju vidimo dosta potencijala u godinama koje slijede.
Jeste li zadovoljni s tržišnim udjelima u Hrvatskoj i kako su se oni razvijali tijekom godina? Kako stojite na ostalim tržištima regije?
Jako smo zadovljni s rezultatima u Hrvatskoj. Naša tvrtka je startala s dva milijuna eura prihoda u 2006. godini, a proteklu smo završili s prometom od gotovo 15 milijuna eura. U Bosni i Hercegovini i Sloveniji naši tržišni udjeli u HoReCa sektoru iznose oko 30 posto, dok je procjena tržišnog udjela u Srbiji na oko 15 posto.
Već ste rekli da na Hrvatsku gledate kao na tržište s iznimnim potencijalom, čuli smo da planirate prodor i u retail sektor. Je li to istina?
Navedeno doista i je jedna interesantna mogućnost, budući da je potražnja za našim proizvodima od strane krajnjih korisnika u konstantnom porastu.
Pa kada možemo očekivati vaše proizvode na policama i koliko prodajnih mjesta planirate imati u početku vašeg debija u maloprodaji?
Uskoro ćemo biti na policama s nekim proizvodima, najprije u Billi i Sparu, našim povijesnim partnerima s austrijskog tržišta.
Koje proizvode ćete ponuditi hrvatskim kupcima?
Ponudit ćemo ekskluzivni raspon mljevene kave i čaja. U jesen planiramo dodatne proizvode, ali u ovom trenutku je prerano o tome govoriti.
Koji su dugoročni i kratkoročni planovi s tim poslovnim potezima? Kakvi tržišni udjeli u ′retailu′ bi vas zadovoljili?
Planiramo nastaviti konsolidiranje naše premium pozicije i daljnje širenje na tržištu, u ′horeca′ i ′retail′ segmentu.
Ima li mjesta za potencijalne akvizicije na hrvatskom tržištu u vremenu koje je pred nama?
Ostvarili smo nekoliko akvizicija u prošlom razdoblju. U načelu mi uvijek tražimo nove mogućnosti. Osiguravajući ih, usklađujemo naš brand i naše tržišne pozicije.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 19.04.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni gubitak
- 19.04.2024 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, Atlantic grupa najl...
- 19.04.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u minusu
- 19.04.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze pod pritiskom napetosti na Blisk...
- 19.04.2024 Croatia Airlines obavio prve letove s održivim zrakoplovnim ...
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 22.04.2024 Fond Eurizon HR Equity dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 12.04.2024 PRIPAJANJE: Fond InterCapital Conservative Balanced pripojen je fondu InterCapital Balanced
- 17.01.2024 Oporezivanje kapitalnih dobitaka za 2023. godinu
- 24.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 22.04.2024. - OTP Invest
- 22.04.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXVI
- 16.04.2024 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - ožujak 2024.
- 16.04.2024 Komentar tržišta - ZB Invest - ožujak 2024.
- 16.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 15.04.2024. - OTP Invest
- 23.04.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u plusu
- 23.04.2024 MIROVINCI TJEDNO: Svi fondovi zabilježili pad vrijednosti udjela
- 22.04.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u plusu
- 22.04.2024 TJEDNI PREGLED: Tjedan obilježili fondovi s negativnim rezultatom
- 22.04.2024 Eurizon Asset Management Croatia dobitnik Top of the Funds nagrade za rezultate u 2023. godini
- 24.04.2024 ZSE INTRADAY: Uz mršav promet, Crobex oslabio drugi dan zaredom
- 24.04.2024 EU tržišta OTVARANJE: Ulagači oprezni, indeksi stagniraju
- 24.04.2024 ZSE OTVARANJE: Očekuje se oprezno trgovanje, stagnacija Crobexa
- 24.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 22.04.2024. - OTP Invest
- 24.04.2024 AZIJSKA TRŽIŠTA: Burze prate rast Wall Streeta
- 18.04.2024 Nagli pad potražnje za ASML-ovim strojevima za čipove
- 16.04.2024 Oštar pad prihoda Ericssona u prvom tromjesečju
- 12.04.2024 Njemački proizvođač baterija u problemima
- 11.04.2024 EBRD u plusu u 2023.
- 04.04.2024 2023. je bila sva u znaku rasta
- 24.04.2024 sga
- 23.04.2024 Porezna uprava upozorava na lažne poruke o povratu poreza
- 23.04.2024 Appleove isporuke mobitela u Kinu oštro pale u prvom tromjesečju
- 23.04.2024 SAD osigurava opskrbu dozvolom za ′prljavije′ gorivo
- 23.04.2024 Poslovna aktivnost u eurozoni porasla u travnju
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q1 - 2024)
(koji na 29.03.2024. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Erste Quality Equity | +12,06% | 5 | |||||
InterCapital Global Technology - klasa B | A | +11,60% | 5 | ||||
OTP indeksni | A | +11,36% | 4 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 15.04.2021. do 30.06.2024., zaključno do 24:00.
InterCapital Nova Europa Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade za 2024. godinu.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Dollar Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 24.04. 11:27 | 2779,59 | -7,47 |
-0,27 |
|
CROBEX10* | 24.04. 11:18 | 1687,35 | -3,49 |
-0,21 |
|
CROBEX10tr* | 24.04. 11:18 | 1834,30 | -3,79 |
-0,21 |
|
ADRIAprime* | 24.04. 11:26 | 1875,73 | 1,07 |
0,06 |
|
CROBISTR* | 23.04. 16:31 | 172,994 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 23.04. 16:31 | 96,0146 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
RIVP | 5,20 € |
0,00% |
33.826,00 € |
7BET | 13,85 € |
0,14% |
27.921,60 € |
ZABA | 16,70 € |
-0,89% |
27.901,05 € |
CKML | 10,30 € |
0,00% |
12.885,30 € |
ERNT | 206,00 € |
0,00% |
10.465,00 € |
PODR | 153,50 € |
-0,65% |
6.907,50 € |
KODT2 | 1.410,00 € |
-2,08% |
5.680,00 € |
HT | 30,60 € |
0,00% |
4.222,80 € |
LPLH | 30,40 € |
0,00% |
4.012,20 € |
INA | 494,00 € |
-3,14% |
3.970,00 € |
Redovni dionički promet: | 160.603,24 € |
Redovni obveznički promet: | 29.073,17 € |
Sveukupni promet: | 189.676,41 € |