NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

RANI BOOKINGObjavljeno: 17.01.2016
Počela intenzivna promocija hrvatskog turizma, ulaže se 64 mln kuna

Počela intenzivna promocija hrvatskog turizma, ulaže se 64 mln kuna

Nastupima na turističkim sajmovima u Utrechtu i Beču sredinom siječnja te online i TV kampanjama na stranim tržištima, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je ovogodišnju sezonu intenzivne promocije hrvatskog turizma, koja će potrajati do travnja i u koju će ove godine biti uloženo ukupno 64 milijuna kuna.

"Prve najave sa stranih tržišta za ovu godinu, kao i komentari partnera s međunarodnih turističkih sajmova u nizozemskom Utrechtu i austrijskom Beču proteklog tjedna su dobri. Daju optimizam za nastavak trenda rasta, a to će ove, kao i prošlih godina, osim HTZ-ovih biti rezultat i aktivnosti svih ključnih turističkih subjekata", ističe direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Iako je zbog smanjenja ukupnog proračuna HTZ-a za ovu godinu i proračun za promociju od 64 milijuna kuna za 15 posto manji nego lani, Ivičić smatra da će procjene i definirana strategija oglašavanja osigurati dobre učinke svih aktivnosti koje će provoditi tijekom cijele godine.

U tijeku kampanja s porukom "Winter is great for thinking about spring"

HTZ je s promotivnim kampanjama za ovu godinu krenula još 26. prosinca prošle godine na tržištima koja imaju navike ranijeg bukiranja - Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Poljska, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Belgija i Švicarska - pri čemu na svima koristi poruku "Winter is great for thinking about spring" (Zima je odlična za razmišljanje o proljeću).

Na svim tim tržištima kampanje su na online i mobilnim kanalima, dok je u Njemačkoj prije par dana krenula i TV kampanja na stanicama Prosieben, RTL, Vox, SAT 1, a u tijeku je i pokretanje PR projekta "Croatian Recipe" na 11 globalnih tržišta koji obuhvaća i komunikaciju prema ključnim medijima, na društvenim mrežama Facebook i Twitter te web stranici HTZ-a.

Trenutna kampanja trajat će do kraja siječnja na navedenim tržištima, a krajem veljače i početkom ožujka kreću i tzv. PPS kampanje za promociju pred i posezone, i to na tržištima koja imaju jak potencijal i navike putovanja u predsezoni, kao što su Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Norveška, Švicarska i Slovenija.

Krajem ožujka i početkom travnja kreće kampanja na svim tržištima te se, uz navedene, u to uključuju i tržišta SAD-a, Španjolske, Japana, Irske, Češke, Mađarske, Slovačke, Rusije te Ukrajine.

Za nastupe na 26 sajmova 14,6 milijuna kuna

Važan dio promocije odrađuje se i na međunarodnim turističkim sajmovima, za koje od ukupnog proračuna za promociju HTZ ove godine planira 14,6 milijuna kuna, i to za nastupe na ukupno 26 sajmova. To je jedan sajam više nego lani, ali su troškovi manji za otprilike 700 tisuća kuna.

Najviše sajmova, devet, je upravo u siječnju, u veljači ih je sedam, u ožujku pet, u travnju dva, nakon čega tek u listopadu slijedi jedan i još dva u studenom.

Prema vrsti sajmova na kojima će HTZ ove godine nastupiti, 18 ih je za široku publiku i osam specijaliziranih, od čega po tri nautička i kamping sajma te dvije kongresne burze. Zanimljivost je i da se nakon par godina stanke HTZ ′vraća′ na turistički sajam ATM u Dubai, koji će biti održan krajem travnja. Novost ove godine je i nastup na sajmovima MAP u Parizu, TTG u Riminiju te na nautičkom sajmu Allt vor Sjon u Stockholmu.

Zasad nema otkazivanja sajmova zbog terorističkih prijetnji

"Niti jedan sajam na kojem HTZ planira nastupiti ove godine za sada nije otkazan, sve ide prema planovima. Nadamo se da će tako i ostati, a dobar primjer je bio i nautički sajam Salon Nautique, koji je u Parizu održan svega par tjedana nakon terorističkog napada", kaže Ivičić, dodajući kako su svi svjesni da teroristički napadi negativno utječu na volju i spremnost turista na putovanja, a i nadležne institucije putnicima preporučuju izbjegavanje većih okupljanja te dodatan i pojačan oprez.

"Hrvatska otprije ima imidž vrlo sigurne destinacije, a HTZ će nastaviti s definiranim aktivnostima koje za cilj imaju, uz ostalo, i očuvanje tog imidža. Svakako želim naglasiti da smo uvijek spremni na pošteno tržišno natjecanje, pa stoga nikako ne računamo na bolji turistički promet koji bi bio rezultat kriza koje su zadesile druge države. Kao i do sada, bit ćemo fokusirani na sebe i svoju promociju, a Hrvatska je otvorena za sve turiste i svi su dobrodošli", poručuje Ivičić.

Izvor: Hrportfolio.hr / Hina
Ključne riječi:
turizam ~ bukiranje ~ HTZ ~ turisti

NAJČITANIJE

IZDVOJENO

ANALIZE

FONDOVI

NEWSLETTER

Obavještavat ćemo vas o novostima i akcijama vezanim za fondove, posebnim prilikama za ulaganje te novostima u našim uslugama.

NAJVEĆI PRINOS FONDOVA (na kraju 2023.)(na kraju 2023.)

(koji na 31.12.2023. posluju min. 12 mjeseci)
  • Dionički
  • Mješoviti
  • Obveznički
  • Kratkoročni obv.
Fond Prinos Riz. Portfelj Prinosi Kupi
InterCapital Global Technology - klasa B A +42,64%  5
OTP indeksni A +31,15%  4
Capital Breeder +29,68%  3

1 EUR - tečajna lista

Valuta Vrijednost   Promjena Graf
USD
1,08110 0,00
-0,05%
GBP
0,85510 0,00
-0,30%
CHF
0,97660 0,00
-0,46%
JPY
163,45000 -0,07
-0,04%
BAM
1,95583 0,00
0,00%
EUR/USD - 1mj 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g
Konverter valuta

FOND HRVATSKIH BRANITELJA Podaci o fondu

Vrijednost Datum Promjena Graf
92,19 €
27.03.2024
-0,67%

ANKETA

AKCIJE

  • Ulazna / izlazna naknada
  • Ostale akcije
Fondovi Trajanje akcije Info
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP Absolute - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada AKCIJA do 30.06.
A1 - ulazna naknada AKCIJA do 31.12.
Eurizon fondovi - ulazna naknada AKCIJA do opoziva
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
InterCapital fondovi - trajni nalog AKCIJA do opoziva
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% AKCIJA do opoziva
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% AKCIJA do opoziva
Osvježi
Indeks Vrijeme Vrijednost Bod +/- % Graf
CROBEX* 28.03. 16:00  2834,52
-7,89
-0,28
CROBEX10* 28.03. 16:00  1713,17
-3,19
-0,19
CROBEX10tr* 28.03. 16:00  1862,37
-3,47
-0,19
ADRIAprime* 28.03. 16:00  1919,38
-4,20
-0,22
CROBISTR* 28.03. 16:31  172,777
0,01
0,01
CROBIS* 28.03. 16:31  96,038
0,00
0,00
*Live podaci *Podaci na kraju trgovanja
CROBEX - 1 mjesec 2024 1tj 1mj 3mj 6mj 1g 2g 5g

ZSE - DIONICE (17:08:36 28.03.2024)
(17:08:36 28.03.2024)

    Osvježi
  • Promet
  • Rast
  • Pad
Dionica Zadnja Promjena Promet
KOEI
260,00 €
-1,52%
309.290,00 €
PODR
160,00 €
0,31%
211.489,00 €
MONP
8,35 €
0,00%
179.703,25 €
HPB
236,00 €
1,72%
154.070,00 €
RIVP
5,18 €
0,39%
123.723,18 €
7SLO
27,14 €
0,11%
111.213,23 €
HT
30,40 €
0,00%
111.163,60 €
7BET
13,84 €
0,44%
97.880,44 €
KODT
1.340,00 €
-2,90%
64.260,00 €
ADRS2
60,40 €
0,33%
63.230,80 €
Redovni dionički promet:   
1.713.649,50 €
Redovni obveznički promet:   
92.517,06 €
Sveukupni promet:   
3.591.166,56 €