- 16.04.2024 Oštar pad prihoda Ericssona u prvom tromjesečju
- 16.04.2024 Končar D&ST predložio isplatu 131 posto veće dividende n...
- 16.04.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 16.04.2024 Inflacija u ožujku 4,1 posto
- 16.04.2024 Šest tvrtki zainteresirano za kupnju 3. maja Rijeka 1905
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 12.04.2024 PRIPAJANJE: Fond InterCapital Conservative Balanced pripojen je fondu InterCapital Balanced
- 17.01.2024 Oporezivanje kapitalnih dobitaka za 2023. godinu
- 18.12.2023 Kroz raznolikost do uspjeha
- 22.11.2023 Kako se određuje prinos na obveznice?
- 16.04.2024 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - ožujak 2024.
- 16.04.2024 Komentar tržišta - ZB Invest - ožujak 2024.
- 16.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 15.04.2024. - OTP Invest
- 09.04.2024 Regionalna tržišta kapitala - Rumunjska
- 08.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 08.04.2024. - OTP Invest
- 19.04.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u minusu
- 19.04.2024 U HGK uručene godišnje nagrade za najbolje investicijske fondove u Hrvatskoj
- 19.04.2024 Ususret Svjetskom danu investicijskih fondova – glavni trendovi hrvatskog tržišta
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 16.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u minusu
- 19.04.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni gubitak
- 19.04.2024 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, Atlantic grupa najlikvidnija
- 19.04.2024 Iranske poruke spustile cijene nafte prema 86 dolara
- 19.04.2024 ZSE INTRADAY: Crobexi oslabili treći dan zaredom, trgovanje oprezno
- 19.04.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze pod pritiskom napetosti na Bliskom istoku
- 18.04.2024 Nagli pad potražnje za ASML-ovim strojevima za čipove
- 16.04.2024 Oštar pad prihoda Ericssona u prvom tromjesečju
- 12.04.2024 Njemački proizvođač baterija u problemima
- 11.04.2024 EBRD u plusu u 2023.
- 04.04.2024 2023. je bila sva u znaku rasta
- 19.04.2024 Cijene zlata stabilne
- 19.04.2024 Croatia Airlines obavio prve letove s održivim zrakoplovnim gorivom
- 19.04.2024 RBI očekuje zahtjev ECB-a o ubrzanom smanjivanju poslovanja u Rusiji
- 19.04.2024 Nazire se dno za njemačku kemijsku industriju
- 19.04.2024 Krajem ožujka 1,64 milijuna zaposlenih, nezaposlenost 6,2 posto
SEKTOR TRANSPORTAObjavljeno: 05.09.2016
Croatia Airlines i HŽ predvodnici branše
Podijeli sadržaj: | ||||
Iako po ostvarenom prihodu uglavnom ne spadaju među najveće domaće korporacije, kompanije iz sektora transporta i logistike itekako su važne za normalno funkcioniranje gospodarstva i društva općenito. Na ljestvici 505, najveće transportne i logističke tvrtke nalaze se uglavnom između 50. i 100. mjesta.
Najveća kompanija iz tog sektora je nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines na 43. mjestu s prihodom od 1,6 milijarde kuna, što je bilo na razini realizacije iz godine prije. No, zato je dobit od 80 milijuna kuna bila 15 posto veća nego u 2014. Iz samog Croatia Airlinesa ističu da je lani nastavljen trend pozitivnog poslovanja kao rezultat sustavnog provođenja programa restrukturiranja, koji je 2015. uspješno priveden kraju.
"To je treća uzastopna godina u kojoj se bilježi profitabilno poslovanje. Počeo je s radom i treći hangar te je tako omogućen dodatni razvoj Tehnike kao visokoprofitnog središta tvrtke te značajno širenje usluga tehničkog održavanja zrakoplova inozemnih avioprijevoznika. Ove godine proširena je mreža letova i prvi put u povijesti tvrtke uvedene su četiri nove linije - iz Zagreba u Lisabon, Milano, Prag i Sankt Peterburg. Zbog toga je putnički promet u razdoblju siječanj - srpanj bio veći za oko 4% u odnosu na lani, a ovogodišnji milijunti putnik zabilježen je najranije u povijesti tvrtke i čak 12 dana prije nego 2015. Tijekom ove godine u zrakoplovima se očekuje ukupno 1,97 milijuna putnika, oko 6% više u odnosu na lani, a planirana je i dobit. Sve navedeno omogućit će tvrtki daljnji razvitak te učvršćivanje pozicije regionalnoga zrakoplovnog lidera na rastućem tržištu jugoistočne Europe", kažu iz tvrtke kojoj je na čelu predsjednik Uprave Krešimir Kučko.
Računaju na EU fondove
Druga je HŽ Infrastruktura s prihodom od 1,47 milijardi kuna ili 7,2% manje nego godine prije. Dobit od 91 milijun kuna je statistički neusporedivo veća od 157 tisuća u 2014. Iz same tvrtke ističu da ove godine planiraju ulaganja u željezničku infrastrukturu u ukupnom iznosu od 661,1 milijun kuna (u 2015. je realizirano investicija u visini 457,5 milijuna kuna) s prihodima nešto manjima nego 2015.
"S obzirom na predviđeno ubrzanje rasta gospodarskih aktivnosti te veću apsorpciju sredstava iz EU fondova, očekujemo da će poslovanje kompanije i dalje biti stabilno i pozitivno. EU projekti na kojima očekuje najznačajniju realizaciju u 2016. su gradnja drugog kolosijeka na dionici Dugo Selo - Križevci na riječkom prometnom pravcu ukupno prihvatljive vrijednosti 1,517 milijardi kuna te izgradnja nove željezničke pruge za prigradski promet bjelovarske regije Gradec - Sveti Ivan Žabno vrijednosti 222,7 milijuna kuna. Uz ove, u pripremi su i projekti procijenjene vrijednosti veće od 2 milijarde eura. Stoga računamo s rastom ulaganja u obnovu i modernizaciju hrvatske željezničke mreže u narednim godinama, čiji će najveći generator biti upravo projekti sufinancirani bespovratnim sredstvima iz EU fondova", kažu u ovoj javnoj tvrtki koju vodi Ivan Kršić.
Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ) je treća logistička tvrtka s prihodom od 1,16 milijardu kuna, a što je povećanje od gotovo 44% . Ova tvrtka, koja je od kraja 2013. pod koncesijom francuskog ZAIC-a na razdoblje od 30 godina je lani imala dobit od 12,6 milijuna kuna, a u odnosu na 10 milijuna kuna gubitka u godini prije.
"Razdoblje iza nas obilježili su pozitivni rezultati i kontinuirani porast broja putnika, uvođenje novih zrakoplovnih linija te izuzetni napredak radova na izgradnji novog terminala Zračne luke Franjo Tuđman, koja će prve putnike dočekati u ožujku 2017. Novi moderni terminal omogućit će putnicima jedinstveni doživljaj te jednostavnije i brže putovanje, a zrakoplovnim kompanijama kvalitetniju uslugu. Sve ovo daje nam za pravo da budemo optimistični prema realizaciji dugoročnih planova koji zagrebačku zračnu luku vide kao važno regionalno čvorište", kažu iz MZLZ-a kojem je na čelu predsjednik Uprave Jacques Feron. Zadarski brodar Tankerska plovidba je 65. na ukupnoj listi s prihodom od 1,09 milijardi kuna, što je rast od 38,8%. Istodobno je dobit od 118,6 milijuna kuna zabilježila statistički rast od nevjerojatnih 4840 posto.
Na 77. mjestu se smjestio HŽ Putnički prijevoz s prihodom od 925,2 milijuna kuna, što je pad za 7,5 posto. Istodobno je i dobit od 2,5 milijuna kuna pala za 16,7 posto. Iz samog HŽ Putničkog prijevoza kažu da je nakon višegodišnjeg neulaganja u željeznički sektor i nedostatnog iznosa subvencija za poticanje željezničkog prijevoza, što je rezultiralo znatnim gubicima u poslovanju iz prethodnih razdoblja, 2012. započelo restrukturiranje koje je obuhvatilo poslovno i financijsko restrukturiranje, zbrinjavanje viška radnika, investicije u modernizaciju voznog parka i uvođenje novih tehnologija.
Očišćene bilance
"Provođenje mjera iz Programa restrukturiranja podrazumijeva tržišni pristup poslovanju u cilju dugoročno održivog poslovanja. Četverogodišnje provođenje Programa rezultiralo je realizacijom neophodnih investicija i znatnim operativnim uštedama u poslovanju, smanjeni su materijalni troškovi, očišćena je bilanca, društvo je dokapitalizirano, smanjen je broj radnika i povećana je subvencija iz državnog proračuna.
Završena je prva faza nabave novih motornih vlakova - isporučen je 21 motorni vlak, od čega u 2015. 10 elektromotornih za regionalni prijevoz i 6 elektromotornih za gradsko-prigradski prijevoz te u 2016. jedan dizel-električni motorni vlak za regionalni prijevoz i četiri elektromotorna vlaka za gradsko-prigradski prijevoz, čime je podignuta kvaliteta usluge. Ulagalo se u održavanje postojećih prijevoznih kapaciteta, investicijsko održavanje i izgradnju objekata te program informatizacije, koji obuhvaća i uvođenje integralnog sustava za prodaju i rezervacije željezničkih karata (ISPRO), kojim će se modernizirati postojeći i uvesti novi kanali prodaje. U 2015. prevezeno je 21,7 milijuna putnika. HŽ Putnički prijevoz planira 2016. završiti s ostvarenjem minimalne dobiti, a broj putnika zadržati na razini 2015. godine", kažu iz željezničke tvrtke kojoj je na čelu predsjednik Uprave Dražen Ratković.
Sljedeća je Jadrolinija s prihodom od 846,6 milijuna kuna, 0,7% više nego godine prije. Dobit je porasla gotovo za trećinu na 8,32 milijuna kuna. Iz tvrtke, kojoj je na čelu Alan Klanac, ističu da su poslovanje u 2015. obilježili pozitivni komercijalni i financijski pokazatelji te značajno unapređenje kvalitete usluge prema putnicima.
Prevezeno je gotovo 10,9 milijuna putnika i 2,7 milijuna vozila, što je rast od 8,8% u kategoriji putnika i 6,3% u kategoriji vozila u odnosu na 2014. Tako je Jadrolinija prvi put u povijesti premašila brojku od 10 milijuna putnika u jednoj kalendarskoj godini. Stabilnu financijsku situaciju potvrđuje rast neto dobiti od 29,3%, koja je u 2015. iznosila 8,3 milijuna kuna. Operativna dobit u 2015. bilježi izniman rast od čak 272% i iznosi 64,3 milijuna kuna. Razina ukupnih prihoda porasla je za 0,7%.
Modernizacija poslovanja
"Takvi učinci rezultat su racionalizacije i modernizacije flote i poslovanja te optimizacije reda plovidbe. Najznačajniji je početak projekta e-Jadrolinija. Njime je omogućena internet prodaja karata i otvaranje prepaid računa, odnosno mogućnost direktnog ukrcaja na brodove s Jadrolinija2Go karticom bez zaustavljanja na prodajnim mjestima. Svojevrsni ′pomorski ENC′ predstavlja iskorak u korištenju naprednih tehnologija i značajno unaprjeđenje usluga za putnike. Ciljevi u ovoj godini su nastavak modernizacije flote, rast prometa i razvoj projekta E-Jadrolinija, kvalitetna priprema strategije za koncesijske natječaje najavljene za kraj ove godine te unaprjeđenje svih poslovnih procesa s naglaskom na efikasnost i racionalizaciju", kaže Klanac. U tekućoj godini im je, veli, glavni projekt obnove flote u što planiraju investirati 60 milijuna kuna.
U Top 10 spada kompanija iz ovoga sektora i HŽ Cargo koji je na 89. mjestu na popisu 505 s ostvarenih prihodom od 833 milijuna kuna i gubitkom od 18,4 milijuna. U godini prije Cargo je imao 851,2 milijuna kuna prihoda i 170,5 milijuna kuna
gubitka.
Najveća kompanija iz tog sektora je nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines na 43. mjestu s prihodom od 1,6 milijarde kuna, što je bilo na razini realizacije iz godine prije. No, zato je dobit od 80 milijuna kuna bila 15 posto veća nego u 2014. Iz samog Croatia Airlinesa ističu da je lani nastavljen trend pozitivnog poslovanja kao rezultat sustavnog provođenja programa restrukturiranja, koji je 2015. uspješno priveden kraju.
"To je treća uzastopna godina u kojoj se bilježi profitabilno poslovanje. Počeo je s radom i treći hangar te je tako omogućen dodatni razvoj Tehnike kao visokoprofitnog središta tvrtke te značajno širenje usluga tehničkog održavanja zrakoplova inozemnih avioprijevoznika. Ove godine proširena je mreža letova i prvi put u povijesti tvrtke uvedene su četiri nove linije - iz Zagreba u Lisabon, Milano, Prag i Sankt Peterburg. Zbog toga je putnički promet u razdoblju siječanj - srpanj bio veći za oko 4% u odnosu na lani, a ovogodišnji milijunti putnik zabilježen je najranije u povijesti tvrtke i čak 12 dana prije nego 2015. Tijekom ove godine u zrakoplovima se očekuje ukupno 1,97 milijuna putnika, oko 6% više u odnosu na lani, a planirana je i dobit. Sve navedeno omogućit će tvrtki daljnji razvitak te učvršćivanje pozicije regionalnoga zrakoplovnog lidera na rastućem tržištu jugoistočne Europe", kažu iz tvrtke kojoj je na čelu predsjednik Uprave Krešimir Kučko.
Računaju na EU fondove
Druga je HŽ Infrastruktura s prihodom od 1,47 milijardi kuna ili 7,2% manje nego godine prije. Dobit od 91 milijun kuna je statistički neusporedivo veća od 157 tisuća u 2014. Iz same tvrtke ističu da ove godine planiraju ulaganja u željezničku infrastrukturu u ukupnom iznosu od 661,1 milijun kuna (u 2015. je realizirano investicija u visini 457,5 milijuna kuna) s prihodima nešto manjima nego 2015.
"S obzirom na predviđeno ubrzanje rasta gospodarskih aktivnosti te veću apsorpciju sredstava iz EU fondova, očekujemo da će poslovanje kompanije i dalje biti stabilno i pozitivno. EU projekti na kojima očekuje najznačajniju realizaciju u 2016. su gradnja drugog kolosijeka na dionici Dugo Selo - Križevci na riječkom prometnom pravcu ukupno prihvatljive vrijednosti 1,517 milijardi kuna te izgradnja nove željezničke pruge za prigradski promet bjelovarske regije Gradec - Sveti Ivan Žabno vrijednosti 222,7 milijuna kuna. Uz ove, u pripremi su i projekti procijenjene vrijednosti veće od 2 milijarde eura. Stoga računamo s rastom ulaganja u obnovu i modernizaciju hrvatske željezničke mreže u narednim godinama, čiji će najveći generator biti upravo projekti sufinancirani bespovratnim sredstvima iz EU fondova", kažu u ovoj javnoj tvrtki koju vodi Ivan Kršić.
Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ) je treća logistička tvrtka s prihodom od 1,16 milijardu kuna, a što je povećanje od gotovo 44% . Ova tvrtka, koja je od kraja 2013. pod koncesijom francuskog ZAIC-a na razdoblje od 30 godina je lani imala dobit od 12,6 milijuna kuna, a u odnosu na 10 milijuna kuna gubitka u godini prije.
"Razdoblje iza nas obilježili su pozitivni rezultati i kontinuirani porast broja putnika, uvođenje novih zrakoplovnih linija te izuzetni napredak radova na izgradnji novog terminala Zračne luke Franjo Tuđman, koja će prve putnike dočekati u ožujku 2017. Novi moderni terminal omogućit će putnicima jedinstveni doživljaj te jednostavnije i brže putovanje, a zrakoplovnim kompanijama kvalitetniju uslugu. Sve ovo daje nam za pravo da budemo optimistični prema realizaciji dugoročnih planova koji zagrebačku zračnu luku vide kao važno regionalno čvorište", kažu iz MZLZ-a kojem je na čelu predsjednik Uprave Jacques Feron. Zadarski brodar Tankerska plovidba je 65. na ukupnoj listi s prihodom od 1,09 milijardi kuna, što je rast od 38,8%. Istodobno je dobit od 118,6 milijuna kuna zabilježila statistički rast od nevjerojatnih 4840 posto.
Na 77. mjestu se smjestio HŽ Putnički prijevoz s prihodom od 925,2 milijuna kuna, što je pad za 7,5 posto. Istodobno je i dobit od 2,5 milijuna kuna pala za 16,7 posto. Iz samog HŽ Putničkog prijevoza kažu da je nakon višegodišnjeg neulaganja u željeznički sektor i nedostatnog iznosa subvencija za poticanje željezničkog prijevoza, što je rezultiralo znatnim gubicima u poslovanju iz prethodnih razdoblja, 2012. započelo restrukturiranje koje je obuhvatilo poslovno i financijsko restrukturiranje, zbrinjavanje viška radnika, investicije u modernizaciju voznog parka i uvođenje novih tehnologija.
Očišćene bilance
"Provođenje mjera iz Programa restrukturiranja podrazumijeva tržišni pristup poslovanju u cilju dugoročno održivog poslovanja. Četverogodišnje provođenje Programa rezultiralo je realizacijom neophodnih investicija i znatnim operativnim uštedama u poslovanju, smanjeni su materijalni troškovi, očišćena je bilanca, društvo je dokapitalizirano, smanjen je broj radnika i povećana je subvencija iz državnog proračuna.
Završena je prva faza nabave novih motornih vlakova - isporučen je 21 motorni vlak, od čega u 2015. 10 elektromotornih za regionalni prijevoz i 6 elektromotornih za gradsko-prigradski prijevoz te u 2016. jedan dizel-električni motorni vlak za regionalni prijevoz i četiri elektromotorna vlaka za gradsko-prigradski prijevoz, čime je podignuta kvaliteta usluge. Ulagalo se u održavanje postojećih prijevoznih kapaciteta, investicijsko održavanje i izgradnju objekata te program informatizacije, koji obuhvaća i uvođenje integralnog sustava za prodaju i rezervacije željezničkih karata (ISPRO), kojim će se modernizirati postojeći i uvesti novi kanali prodaje. U 2015. prevezeno je 21,7 milijuna putnika. HŽ Putnički prijevoz planira 2016. završiti s ostvarenjem minimalne dobiti, a broj putnika zadržati na razini 2015. godine", kažu iz željezničke tvrtke kojoj je na čelu predsjednik Uprave Dražen Ratković.
Sljedeća je Jadrolinija s prihodom od 846,6 milijuna kuna, 0,7% više nego godine prije. Dobit je porasla gotovo za trećinu na 8,32 milijuna kuna. Iz tvrtke, kojoj je na čelu Alan Klanac, ističu da su poslovanje u 2015. obilježili pozitivni komercijalni i financijski pokazatelji te značajno unapređenje kvalitete usluge prema putnicima.
Prevezeno je gotovo 10,9 milijuna putnika i 2,7 milijuna vozila, što je rast od 8,8% u kategoriji putnika i 6,3% u kategoriji vozila u odnosu na 2014. Tako je Jadrolinija prvi put u povijesti premašila brojku od 10 milijuna putnika u jednoj kalendarskoj godini. Stabilnu financijsku situaciju potvrđuje rast neto dobiti od 29,3%, koja je u 2015. iznosila 8,3 milijuna kuna. Operativna dobit u 2015. bilježi izniman rast od čak 272% i iznosi 64,3 milijuna kuna. Razina ukupnih prihoda porasla je za 0,7%.
Modernizacija poslovanja
"Takvi učinci rezultat su racionalizacije i modernizacije flote i poslovanja te optimizacije reda plovidbe. Najznačajniji je početak projekta e-Jadrolinija. Njime je omogućena internet prodaja karata i otvaranje prepaid računa, odnosno mogućnost direktnog ukrcaja na brodove s Jadrolinija2Go karticom bez zaustavljanja na prodajnim mjestima. Svojevrsni ′pomorski ENC′ predstavlja iskorak u korištenju naprednih tehnologija i značajno unaprjeđenje usluga za putnike. Ciljevi u ovoj godini su nastavak modernizacije flote, rast prometa i razvoj projekta E-Jadrolinija, kvalitetna priprema strategije za koncesijske natječaje najavljene za kraj ove godine te unaprjeđenje svih poslovnih procesa s naglaskom na efikasnost i racionalizaciju", kaže Klanac. U tekućoj godini im je, veli, glavni projekt obnove flote u što planiraju investirati 60 milijuna kuna.
U Top 10 spada kompanija iz ovoga sektora i HŽ Cargo koji je na 89. mjestu na popisu 505 s ostvarenih prihodom od 833 milijuna kuna i gubitkom od 18,4 milijuna. U godini prije Cargo je imao 851,2 milijuna kuna prihoda i 170,5 milijuna kuna
gubitka.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 16.04.2024 Oštar pad prihoda Ericssona u prvom tromjesečju
- 16.04.2024 Končar D&ST predložio isplatu 131 posto veće dividende n...
- 16.04.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze pale više od 1 posto
- 16.04.2024 Inflacija u ožujku 4,1 posto
- 16.04.2024 Šest tvrtki zainteresirano za kupnju 3. maja Rijeka 1905
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 12.04.2024 PRIPAJANJE: Fond InterCapital Conservative Balanced pripojen je fondu InterCapital Balanced
- 17.01.2024 Oporezivanje kapitalnih dobitaka za 2023. godinu
- 18.12.2023 Kroz raznolikost do uspjeha
- 22.11.2023 Kako se određuje prinos na obveznice?
- 16.04.2024 Komentar tržišta - Eurizon Asset Management Croatia - ožujak 2024.
- 16.04.2024 Komentar tržišta - ZB Invest - ožujak 2024.
- 16.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 15.04.2024. - OTP Invest
- 09.04.2024 Regionalna tržišta kapitala - Rumunjska
- 08.04.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 08.04.2024. - OTP Invest
- 19.04.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u minusu
- 19.04.2024 U HGK uručene godišnje nagrade za najbolje investicijske fondove u Hrvatskoj
- 19.04.2024 Ususret Svjetskom danu investicijskih fondova – glavni trendovi hrvatskog tržišta
- 19.04.2024 ZB conservative - završena početna ponuda
- 16.04.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi u minusu
- 19.04.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi zabilježili tjedni gubitak
- 19.04.2024 ZSE DANAS: Crobexi različitih predznaka, Atlantic grupa najlikvidnija
- 19.04.2024 Iranske poruke spustile cijene nafte prema 86 dolara
- 19.04.2024 ZSE INTRADAY: Crobexi oslabili treći dan zaredom, trgovanje oprezno
- 19.04.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze pod pritiskom napetosti na Bliskom istoku
- 18.04.2024 Nagli pad potražnje za ASML-ovim strojevima za čipove
- 16.04.2024 Oštar pad prihoda Ericssona u prvom tromjesečju
- 12.04.2024 Njemački proizvođač baterija u problemima
- 11.04.2024 EBRD u plusu u 2023.
- 04.04.2024 2023. je bila sva u znaku rasta
- 19.04.2024 Cijene zlata stabilne
- 19.04.2024 Croatia Airlines obavio prve letove s održivim zrakoplovnim gorivom
- 19.04.2024 RBI očekuje zahtjev ECB-a o ubrzanom smanjivanju poslovanja u Rusiji
- 19.04.2024 Nazire se dno za njemačku kemijsku industriju
- 19.04.2024 Krajem ožujka 1,64 milijuna zaposlenih, nezaposlenost 6,2 posto
- Koji fond odabrati
- Upute za izdavanje, otkup i zamjenu udjela u fondovima
- ZBI i HPB fondovi – obavijest
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju Q1 - 2024)
(koji na 29.03.2024. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
Erste Quality Equity | +12,06% | 5 | |||||
InterCapital Global Technology - klasa B | A | +11,60% | 5 | ||||
OTP indeksni | A | +11,36% | 4 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 15.04.2021. do 30.06.2024., zaključno do 24:00.
InterCapital Nova Europa Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade za 2024. godinu.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Dollar Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 19.04. 16:00 | 2799,37 | -3,94 |
-0,14 |
|
CROBEX10* | 19.04. 16:00 | 1698,51 | 1,11 |
0,07 |
|
CROBEX10tr* | 19.04. 16:00 | 1846,43 | 1,21 |
0,07 |
|
ADRIAprime* | 19.04. 15:54 | 1883,43 | 4,15 |
0,22 |
|
CROBISTR* | 19.04. 16:31 | 172,9705 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 19.04. 16:31 | 96,0146 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
ATGR | 56,50 € |
0,00% |
165.386,50 € |
ZABA | 16,90 € |
-0,29% |
112.780,20 € |
ATPL | 44,10 € |
2,56% |
80.061,90 € |
ERNT | 207,00 € |
-0,48% |
67.333,00 € |
HT | 30,50 € |
0,00% |
52.721,00 € |
KODT2 | 1.380,00 € |
-3,50% |
51.780,00 € |
ADRS2 | 62,40 € |
0,65% |
48.625,20 € |
ADRS | 84,00 € |
0,00% |
40.152,00 € |
JDOS | 460,00 € |
-4,17% |
39.164,00 € |
KODT | 1.440,00 € |
-0,69% |
28.880,00 € |
Redovni dionički promet: | 849.033,89 € |
Redovni obveznički promet: | 20.002,00 € |
Sveukupni promet: | 1.999.035,89 € |