- 25.03.2024 ZSE DANAS: Crobexi pali na početku tjedna, promet umanjen
- 24.03.2024 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze na rekordnim razinama, očekuj...
- 25.03.2024 TJEDNI PREGLED: Odličan tjedan za fondove, dobitnici u fokus...
- 25.03.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXIV
- 24.03.2024 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao prema košarici valuta drugi tje...
- 01.03.2024 PRIPAJANJE - InterCapital pripaja InterCapital Conservative Balanced
- 17.01.2024 Oporezivanje kapitalnih dobitaka za 2023. godinu
- 18.12.2023 Kroz raznolikost do uspjeha
- 22.11.2023 Kako se određuje prinos na obveznice?
- 21.11.2023 Portfelj 60/40: Balans između rasta i sigurnosti
- 27.03.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 26.03.2024. - OTP Invest
- 25.03.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXIV
- 25.03.2024 Dionički indeks S&P500 testirao novi povijesni maksimum!
- 20.03.2024 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - veljača 2024.
- 19.03.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 18.03.2024. - OTP Invest
- 29.03.2024 AKCIJA produljenje - OTP fondovi - ulazna naknada
- 28.03.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi rasli
- 27.03.2024 Mirovinski fondovi - U minusu većina Mirexa
- 26.03.2024 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova nadomak 21 mlrd eura
- 26.03.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u minusu
- 29.03.2024 WALL STREET: Novi rekordi Dow Jones i S&P 500 indeksa
- 28.03.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi tjedan zaključili padom, HPB najlikvidniji
- 28.03.2024 ZSE DANAS: Crobexi u minusu uz povećan promet
- 28.03.2024 ZSE INTRADAY: Crobexi povećali gubitke na tjednoj razini
- 28.03.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze blago porasle
- 27.03.2024 Američka središnja banka potvrdila rekordni gubitak u 2023.
- 19.03.2024 Skok prihoda Xiaomija na kraju 2023.
- 18.03.2024 Erste banka ostvarila 219 mln eura dobiti na krilima rasta kamatnih prihoda
- 15.03.2024 Njemački nekretninski div u gubitku od gotovo sedam mlrd eura
- 13.03.2024 Skok godišnje dobiti i prihoda vlasnika Zare
- 29.03.2024 MZLZ u ljetnoj sezoni očekuje povećanje broja putnika i odredišta
- 28.03.2024 Visoke cijene na financijskim tržištima rizik za britanski sustav
- 28.03.2024 Dodijeljeni ugovori za javnu turističku infrastrukturu vrijedni 106 milijuna eura
- 28.03.2024 Plin i struja u Njemačkoj u drugoj polovini 2023. znatno skuplji nego prije rata
- 28.03.2024 Umjetna inteligencija ′guta′ struju
BRENDOVIObjavljeno: 18.11.2015
Vrijednost Kanditova brenda skočila pet puta
Podijeli sadržaj: | ||||
Košarica napunjena robnim markama trgovaca sada je 20 posto skuplja nego prije sedam godina, istaknuo je Mladen Kožić iz GfK u utorak na prvoj FMCG konferenciji u RH održanoj u organizaciji regionalnog magazina In Store.
Prosječna je košarica danas jeftinija 4,8% nego prije sedam godina, dok je cijena košarice napunjene brendovima niža čak 8,3 posto. Robne marke u pojedinim skupinama jače stišću brendove, pa su tako pića skuplja čak 50 posto, dok su cijene proizvoda osobne higijene u robnim markama trgovaca pale 27 posto. Robne marke ukupno su snažno rasle do pretkraj 2014., kad je zabilježena stagnacija, nastavljena i tijekom ove godine. Brendovi se kod hrvatskih kupaca u prosjeku ipak i dalje žilavo drže, a na top ljestvici prva je Vindija sa svojim asortimanom Z′bregov, drugi je Kplus, a treći Dukat, pokazuje istraživanje GfK.
"Iznenađenje liste je Kandit, prije sedam godina biralo ga je 26 posto kupaca, a sada to čini njih 68 posto", iznio je Kožić naglasivši kako je to najbržerastući brend u proteklih sedam godina pozicioniravši se na 16. mjesto ljestvice, uz rast vrijednosti brenda za čak pet puta. Premda je danas ukupni maloprodajni promet manji nego prije sedam godina neki trgovci uspjeli su podići vrijednost prosječne košarice, to su Konzum, Tommy, Lidl, Interspar i Plodine, naveo je Kožić.
Online trgovina razvija se sporim korakom, u proteklih sedam godina rasla je sa 0,1 na 0,4 posto udjela u ukupnoj maloprodaji. No, cijena te košarice u RH skuplja je 4,5 puta od one koju kupac napuni izravnim posjetom trgovini, dok je na europskoj razini online košarica skuplja tek tri puta. Za razliku od europskih kupaca koji bilježe sve manju frekvenciju odlazaka u šoping kada je riječ o hrani i piću, ali je njihova košarica sve skuplja, u Hrvatskoj je evidentan obrnut trend. "U prodajne objekte velikih formata Hrvati sve češće odlaze i po samo jedan artikl", kaže Kožić i navodi kako tek svaka treća kuna u RH završi u velikim košaricama.
Radoš: Rat cijenama žešći je nego ikada Raspon cijena u asortimanu ponuđenom na policama trgovaca gledan kroz 5000 artikala prije 10-ak godina vrtio se između minus dva i plus sedam posto, a danas je pao na gotovo ujednačenih plus-minus jedan posto, rekao je direktor nabave Konzuma Jure Radoš. "Rat cijenama žešći je nego ikada," ustvrdio je Radoš dodavši kako ne jenjaju ni agresivne promocije u borbi za naklonost kupaca. U Adria regiji (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora i Srbija) Konzum sa sestrinskim tvrtkama drži 2000 trgovina različitih formata s površinom oko milijun kvadrata.
Cjenovnu utakmicu uzrokovali su diskonteri, koji na slovenskom tržištu drže čak 17 posto udjela, a u Hrvatskoj oko 9 posto. Mali trgovci pali su na ispod 10 posto. Tržišna koncentracija najizraženija je u Sloveniji, tamo top pet trgovaca drži već 80% udjela, u Hrvatskoj je oko 60 posto. Na tržištu BiH "eksplozija" se dogodila u 2014. pa je prva petorka ulovila udjel od 54 posto, dok Srbiju tek čeka okrupnjavanje jer pet najvećih trgovaca danas pokriva tek 32 posto tržišta. Slovenija dominira i ocjenjuje li se broj trgovina površinom većih od 300 kvadrata, na milijun stanovnika ima ih 310, a Hrvatska je druga s 192. Istaknuo je da su u Sloveniji modernizirali 40 trgovina, što je poguralo učinak u prometu, koji je zabilježio rast od 10 do čak 70 posto na pojedinim lokacijama.
Konzum u Hrvatskoj u idućih 2-3 tjedna starta s dva projekta. Bivši Getro u Vrbanima postaje glavno skladište za online trgovanje. Premda taj kanal prodaje imaju od 2006., on dosad nije zaživio kako su očekivali, godišnje je ostvarivao prihod kao prosječni Konzumov supermarket. Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku. Drugi projekt je discovery shopping u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici. Vrata otvara u prosincu, bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji, pohvalio se Radoš.
Prosječna je košarica danas jeftinija 4,8% nego prije sedam godina, dok je cijena košarice napunjene brendovima niža čak 8,3 posto. Robne marke u pojedinim skupinama jače stišću brendove, pa su tako pića skuplja čak 50 posto, dok su cijene proizvoda osobne higijene u robnim markama trgovaca pale 27 posto. Robne marke ukupno su snažno rasle do pretkraj 2014., kad je zabilježena stagnacija, nastavljena i tijekom ove godine. Brendovi se kod hrvatskih kupaca u prosjeku ipak i dalje žilavo drže, a na top ljestvici prva je Vindija sa svojim asortimanom Z′bregov, drugi je Kplus, a treći Dukat, pokazuje istraživanje GfK.
"Iznenađenje liste je Kandit, prije sedam godina biralo ga je 26 posto kupaca, a sada to čini njih 68 posto", iznio je Kožić naglasivši kako je to najbržerastući brend u proteklih sedam godina pozicioniravši se na 16. mjesto ljestvice, uz rast vrijednosti brenda za čak pet puta. Premda je danas ukupni maloprodajni promet manji nego prije sedam godina neki trgovci uspjeli su podići vrijednost prosječne košarice, to su Konzum, Tommy, Lidl, Interspar i Plodine, naveo je Kožić.
Online trgovina razvija se sporim korakom, u proteklih sedam godina rasla je sa 0,1 na 0,4 posto udjela u ukupnoj maloprodaji. No, cijena te košarice u RH skuplja je 4,5 puta od one koju kupac napuni izravnim posjetom trgovini, dok je na europskoj razini online košarica skuplja tek tri puta. Za razliku od europskih kupaca koji bilježe sve manju frekvenciju odlazaka u šoping kada je riječ o hrani i piću, ali je njihova košarica sve skuplja, u Hrvatskoj je evidentan obrnut trend. "U prodajne objekte velikih formata Hrvati sve češće odlaze i po samo jedan artikl", kaže Kožić i navodi kako tek svaka treća kuna u RH završi u velikim košaricama.
Radoš: Rat cijenama žešći je nego ikada Raspon cijena u asortimanu ponuđenom na policama trgovaca gledan kroz 5000 artikala prije 10-ak godina vrtio se između minus dva i plus sedam posto, a danas je pao na gotovo ujednačenih plus-minus jedan posto, rekao je direktor nabave Konzuma Jure Radoš. "Rat cijenama žešći je nego ikada," ustvrdio je Radoš dodavši kako ne jenjaju ni agresivne promocije u borbi za naklonost kupaca. U Adria regiji (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora i Srbija) Konzum sa sestrinskim tvrtkama drži 2000 trgovina različitih formata s površinom oko milijun kvadrata.
Cjenovnu utakmicu uzrokovali su diskonteri, koji na slovenskom tržištu drže čak 17 posto udjela, a u Hrvatskoj oko 9 posto. Mali trgovci pali su na ispod 10 posto. Tržišna koncentracija najizraženija je u Sloveniji, tamo top pet trgovaca drži već 80% udjela, u Hrvatskoj je oko 60 posto. Na tržištu BiH "eksplozija" se dogodila u 2014. pa je prva petorka ulovila udjel od 54 posto, dok Srbiju tek čeka okrupnjavanje jer pet najvećih trgovaca danas pokriva tek 32 posto tržišta. Slovenija dominira i ocjenjuje li se broj trgovina površinom većih od 300 kvadrata, na milijun stanovnika ima ih 310, a Hrvatska je druga s 192. Istaknuo je da su u Sloveniji modernizirali 40 trgovina, što je poguralo učinak u prometu, koji je zabilježio rast od 10 do čak 70 posto na pojedinim lokacijama.
Konzum u Hrvatskoj u idućih 2-3 tjedna starta s dva projekta. Bivši Getro u Vrbanima postaje glavno skladište za online trgovanje. Premda taj kanal prodaje imaju od 2006., on dosad nije zaživio kako su očekivali, godišnje je ostvarivao prihod kao prosječni Konzumov supermarket. Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku. Drugi projekt je discovery shopping u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici. Vrata otvara u prosincu, bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji, pohvalio se Radoš.
Izvor: poslovni.hr
Podijeli sadržaj: | ||||
- 25.03.2024 ZSE DANAS: Crobexi pali na početku tjedna, promet umanjen
- 24.03.2024 TJEDNI PREGLED: Svjetske burze na rekordnim razinama, očekuj...
- 25.03.2024 TJEDNI PREGLED: Odličan tjedan za fondove, dobitnici u fokus...
- 25.03.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXIV
- 24.03.2024 TJEDNI PREGLED: Dolar ojačao prema košarici valuta drugi tje...
- 01.03.2024 PRIPAJANJE - InterCapital pripaja InterCapital Conservative Balanced
- 17.01.2024 Oporezivanje kapitalnih dobitaka za 2023. godinu
- 18.12.2023 Kroz raznolikost do uspjeha
- 22.11.2023 Kako se određuje prinos na obveznice?
- 21.11.2023 Portfelj 60/40: Balans između rasta i sigurnosti
- 27.03.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 26.03.2024. - OTP Invest
- 25.03.2024 Što nam tržišta govore i što se može očekivati - LXXXIV
- 25.03.2024 Dionički indeks S&P500 testirao novi povijesni maksimum!
- 20.03.2024 Komentar tržišta - InterCapital Asset Management - veljača 2024.
- 19.03.2024 Tjedni komentar tržišta na dan 18.03.2024. - OTP Invest
- 29.03.2024 AKCIJA produljenje - OTP fondovi - ulazna naknada
- 28.03.2024 Mirovinski fondovi - Svi Mirexi rasli
- 27.03.2024 Mirovinski fondovi - U minusu većina Mirexa
- 26.03.2024 Neto imovina obveznih mirovinskih fondova nadomak 21 mlrd eura
- 26.03.2024 Mirovinski fondovi - Većina Mirexa u minusu
- 29.03.2024 WALL STREET: Novi rekordi Dow Jones i S&P 500 indeksa
- 28.03.2024 ZSE TJEDNO: Crobexi tjedan zaključili padom, HPB najlikvidniji
- 28.03.2024 ZSE DANAS: Crobexi u minusu uz povećan promet
- 28.03.2024 ZSE INTRADAY: Crobexi povećali gubitke na tjednoj razini
- 28.03.2024 EU tržišta OTVARANJE: Burze blago porasle
- 27.03.2024 Američka središnja banka potvrdila rekordni gubitak u 2023.
- 19.03.2024 Skok prihoda Xiaomija na kraju 2023.
- 18.03.2024 Erste banka ostvarila 219 mln eura dobiti na krilima rasta kamatnih prihoda
- 15.03.2024 Njemački nekretninski div u gubitku od gotovo sedam mlrd eura
- 13.03.2024 Skok godišnje dobiti i prihoda vlasnika Zare
- 29.03.2024 MZLZ u ljetnoj sezoni očekuje povećanje broja putnika i odredišta
- 28.03.2024 Visoke cijene na financijskim tržištima rizik za britanski sustav
- 28.03.2024 Dodijeljeni ugovori za javnu turističku infrastrukturu vrijedni 106 milijuna eura
- 28.03.2024 Plin i struja u Njemačkoj u drugoj polovini 2023. znatno skuplji nego prije rata
- 28.03.2024 Umjetna inteligencija ′guta′ struju
- Koji fond odabrati
- Upute za izdavanje, otkup i zamjenu udjela u fondovima
- ZBI i HPB fondovi – obavijest
- Izdavanje / kupnja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Zamjena udjela među fondovimaSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Otkup / prodaja udjela u fonduSve dokumente i upute primit ćete e-mailom.
Usluga je besplatna. - Pitajte nasObratite nam se ako trebate dodatne odgovore i objašnjenja. Investicijske savjete ne dajemo.
(na kraju 2023.)
(koji na 31.12.2023. posluju min. 12 mjeseci)
- Dionički
- Mješoviti
- Obveznički
- Kratkoročni obv.
Fond | Prinos | Riz. | Portfelj | Prinosi | Kupi | ||
InterCapital Global Technology - klasa B | A | +42,64% | 5 | ||||
OTP indeksni | A | +31,15% | 4 | ||||
Capital Breeder | +29,68% | 3 |
Fondovi | Trajanje akcije | Info |
InterCapital Nova Europa - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 15.04.2021. do 30.06.2024., zaključno do 24:00.
InterCapital Nova Europa Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP Absolute - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.02.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP Absolute Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
OTP indeksni i OTP Meridian 20 - ulazna naknada | AKCIJA do 30.06. | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji pravovremeno dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 01.04.2022. do 30.06.2024., zaključno do 14:00.
OTP indeksni Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela OTP Meridian 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
A1 - ulazna naknada | AKCIJA do 31.12. | |
Društvo je donijelo odluku o nenaplaćivanju ulazne naknade za 2024. godinu.
A1 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon fondovi - ulazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Ulazna naknada neće biti naplaćena ulagačima koji dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda. Navedeno vrijedi do opoziva.
Eurizon HR Flexible 30 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR Conservative 10 fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela Eurizon HR International Multi Asset fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
Eurizon HR Equity fond - izlazna naknada | AKCIJA do opoziva | |
Prilikom otkupa udjela izlazna naknada se umanjuje te za sva ulaganja do 12 mjeseci iznosi 1,00 posto umjesto prospektom propisanih 2,00 posto. Za ulaganja duža od 12 mjeseci izlazna naknada se ne naplaćuje, iznosi 0,00 posto. Navedeno vrijedi za ulagače koji pri kupnji udjela dostave potpunu dokumentaciju i čija uplata pristigne na IBAN fonda od 19.07.2023. do opoziva.
Eurizon HR Equity fond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima putem portala Hrportfolio ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 01.01.2022. do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Dollar Bond Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Conservative Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Balanced Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital SEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela InterCapital Global Technology Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
InterCapital fondovi - trajni nalog | AKCIJA do opoziva | |
Društvo InterCapital Asset Management donijelo je odluku o ukidanju ulazne naknade za sva ulaganja putem trajnog naloga, koja se odnosi na sve fondove kojima upravlja ICAM. Sva ulaganja putem trajnog naloga zaprimljena putem portala Hrportfolio, započeta u razdoblju trajanja akcije oslobođena su ulazne naknade tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji
Svi InterCapital fondovi Usporedba fondova Kupnja udjela u fondu |
||
InterCapital Income Plus - ulazna naknada 0,50% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela putem portala Hrportfolio u InterCapital Income Plus fondu ulazna naknada je umanjena s 1,00 posto na 0,50 posto, do opoziva.
Za sva ulaganja putem trajnog naloga započeta u vrijeme akcije ukida se ulazna naknada tijekom cijelog razdoblja ugovorenog trajnim nalogom. Odluka o akciji InterCapital Income Plus Podaci o fondu Ključne informacije - KIID Prospekt fonda Kupnja udjela |
||
ZBI fondovi - ulazna naknada 0,00% | AKCIJA do opoziva | |
Za izdavanje udjela u navedenim fondovima ulazna naknada iznosi 0,00 posto, od 14.11.2022. do opoziva.
Prospekt i pravila ZB Invest Funds krovnog UCITS fonda ZB CEE Equity Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB conservative 20 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Asia Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB euroaktiv Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2025 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2030 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2040 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Future 2055 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB Portfolio 70 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB global 50 Podaci o fondu Ključne informacije - KIID ZB trend Podaci o fondu Ključne informacije - KIID |
Indeks | Vrijeme | Vrijednost | Bod +/- | % | Graf |
CROBEX* | 28.03. 16:00 | 2834,52 | -7,89 |
-0,28 |
|
CROBEX10* | 28.03. 16:00 | 1713,17 | -3,19 |
-0,19 |
|
CROBEX10tr* | 28.03. 16:00 | 1862,37 | -3,47 |
-0,19 |
|
ADRIAprime* | 28.03. 16:00 | 1919,38 | -4,20 |
-0,22 |
|
CROBISTR* | 28.03. 16:31 | 172,777 | 0,01 |
0,01 |
|
CROBIS* | 28.03. 16:31 | 96,038 | 0,00 |
0,00 |
Dionica | Zadnja | Promjena | Promet |
KOEI | 260,00 € |
-1,52% |
309.290,00 € |
PODR | 160,00 € |
0,31% |
211.489,00 € |
MONP | 8,35 € |
0,00% |
179.703,25 € |
HPB | 236,00 € |
1,72% |
154.070,00 € |
RIVP | 5,18 € |
0,39% |
123.723,18 € |
7SLO | 27,14 € |
0,11% |
111.213,23 € |
HT | 30,40 € |
0,00% |
111.163,60 € |
7BET | 13,84 € |
0,44% |
97.880,44 € |
KODT | 1.340,00 € |
-2,90% |
64.260,00 € |
ADRS2 | 60,40 € |
0,33% |
63.230,80 € |
Redovni dionički promet: | 1.713.649,50 € |
Redovni obveznički promet: | 92.517,06 € |
Sveukupni promet: | 3.591.166,56 € |